CONCEPT

私達は皆、日々消費をして生きています。
では、それは誰により、どこで、どのように作られたのか。

モノの背景には様々な人の手があり、過程があり、環境や社会への影響があります。
私たちが消費しているモノの背景を知ることは、とても大事なことです。
それを正しく理解することで消費=心の満足となり、やがては世界を変える。
そのきっかけになりたい思いからブランドをスタートしました。

Identi-Tは作り手・使い手・環境の三方良しを実現します。
売り手と買い手がともに満足し、また社会貢献も出来る、その循環こそがよりよい社会を形成します。

思いの込もった上質でタイムレスなTシャツには
着ている人の人生を豊かにする力がある。

それが私たちの目指す究極の日常着です。

We all live day to day consuming.
So by whom, where, and how are these things made?

Behind the scenes of these products are various people, processes, and its influence towards society and the environment.
It is important for us to understand the context of the things we consume.
Understanding this, consumption becomes mental satisfaction and in the end can change the world.
Wanting to be a part of the impetus behind this change, we started this brand.

Identi-T brings to fruition a harmony between the maker, the buyer, and the environment.
The buyer and seller are both satisfied and can contribute to society.
This circulation helps to form an even better society.

We put thought into our timeless high-quality t-shirts so that they may have the power to make the wearer's life one of abundance.

This is what we aim to achieve with our ultimate everyday wear.

SANBOU-YOSHI

armiの製品は全て日本製です
ALL MADE IN JAPAN

地産地消と地域活性化を目指します
locally-produced, locally-consumed clothes that put life back into the region.

世界に誇る日本の優れた技術を伝える
We will impart the world-class Japanese craft

作り手の想いを届ける
the feelings of the craftsmen to our customers.




ものづくりに妥協なし。ハイクオリティーな製品作り。
High-quality craftsmanship.

耐久性・機能性・着心地など、ユーザビリティーの追求。
Emphasizing usability

個性を引き立てるパーソナルオーダー
Bring out your individuality with a personalized order

安心・安全の情報開示
Safety and Security TRACEABILITY

保証とアフターケアの充実
Warranty and After-sales Care?



過剰生産、過剰包装をなくしたミニマムな設計
Not overproduction and Not over-packaging

人に地球に優しい自然素材の使用
We use human and earth-friendly natural materials

リサイクル資源の活用
We use recyclable materials?

社会貢献プロジェクトの取り組み
We initiate efforts to give back to the community

地域密着型、人とモノが触れ合う移動販売
Local-based sales trucks for communication